رویدادها آرشیو خبر ها
وضعیـت ِ پیچیده کوالیارلا

وضعیـت ِ پیچیده کوالیارلا

فابیو کوالیارلا بازیکن ِ 31 ساله یوونتوس با اینکه 2 فصل ِ نسبتا خوب را در یووه گذراند اما کونته نام ِ او را با توجه به صحبت هایی که در مورد ِ انتقال ِ او در تابستان بود ، برای بازی های لیگ ِ اروپا منظور نکرد تا شایعات در مورد ِ او بسیار زیادتر شود .

در همین رابطه پوتزو ایجنت فابیو کوالیارلا ، طی ِ مصاحبه ای از این اقدام ِ یووه ابراز تعـجب کرد و اعلام کرده " فابیو با توجه به زحماتی که در این چند سال برای یوونتوس کشیده بود لایق برخورد بهتر و احترام بیشتری بود "

مدیربرنامه های بازیکن ِ ایتالیایی یووه گفت " فابیو از این موضوع بسیار عصبانی و ناراحت است اما آرامش ِ خود را حفظ خواهد کرد "

همچنین بر طبق ِ اخبار ِ Sky Sport ، طی ِ تصمیمی که کوالیارلا گرفته ، گویا فردا قصد ِ تمرین با تیم اول ِ یوونتوس را ندارد و در زمانی متفاوت و بصـورت ِ جداگانه در وینوو تمرین خواهد کرد . و پیش بینی می شود که او هم در آینده وضعیتی مانند ِ یاکوئینتا را تجربه کند .

ضمناً گفته می شود این اقدام ِ باشگاه یوونتوس در پاسخ به مصاحبه ایگلی تاره ، مدیر ورزشی لاتزیو در مورد توافق کوالیارلا با باشگاه لاتزیو بوده است که گفته بود کوالیارلا برای ملحق شدن به لاتزیو در تابستان آماده است و توافقات را انجام داده .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: